سفر و گردشگری

بهترین شهرهای آمریکا برای گردش

شهر کوچک عجیب و غریب: بنر الک، کارولینای شمالی

در قلب منطقه High Country در غرب کارولینای شمالی، بنر الک در ارتفاع ۳۷۰۱ فوت قرار دارد و به عنوان دروازه ای به سوی کوه های بلو ریج اطراف عمل می‌کند. این شهر کوچک با یک ایستگاه، تنها ۱۳ مایلی رانندگی از کوه پدربزرگ، بخشی از ذخیره‌گاه زیست‌کره آپالاچی جنوبی سازمان ملل متحد و مرکز ویلسون برای کشف طبیعت است که در ژوئن امسال افتتاح می‌شود.

این مرکز پیشرفته ای است که اندازه یک موزه طبیعی موجود را تقریباً دو برابر می‌کند و دوازده نمایشگاه تعاملی و تجربیاتی را اضافه می‌کند که همه چیز را از تاریخ طبیعی کوه گرفته تا جانوران کمیاب آن، مانند خفاش‌های گوش‌دار کارولینای شمالی و ویرجینیا بزرگ را برجسته می‌کند.

بنر الک بین دو بزرگترین پیست اسکی جنوب، کوه راش و کوه قندی قرار گرفته است، که هر دو در تابستان، دامنه‌های خود را به انبوهی از مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کوهستانی تبدیل می‌کنند. اولی محل استقرار Beech Mountain Brewing، یکی از تنها کارخانه‌های آبجوسازی ایالات متحده که متعلق به یک منطقه اسکی است.

برای دوستداران رزهای خشک و زینفاندل، مزه های مزه در شراب سازی های محلی منطقه انگورآمریکایی آپالاچی High Country در دسترس است. اینها عبارتند از تاکستان و شراب‌سازی در کنار رودخانه، مکانی در فضای باز مناسب برای سگ‌ها با آهنگ‌های زنده و کامیون‌های غذا در آخر هفته، و شراب‌سازی بنر الک، که حتی دارای یک ویلای هشت سوئیتی با الهام از توسکانی برای مهمانان شبانه است. وقتی صحبت از غذاخوری به میان می‌آید، پیشنهادات مزرعه به میز را از دست ندهید در Artisanal فصلی، که دو بار در بین ۱۰۰ رستوران برتر آمریکا رتبه‌بندی شده است، یا رستوران Stonewalls، یک غذاخوری طولانی مدت استیک و غذاهای دریایی که به دلیل سالاد محبوبش مشهور است. بار.

کوستر شهر Wilderness Run Alpine Coaster از اولین بار خود در سال ۲۰۲۰ سرگرمی بی‌پایانی را به همراه داشته است و نیروی جاذبه هر خودروی دو نفره را در طول مسیر ۲۳۹۰ فوتی خود با سرعت حداکثر ۲۷ مایل در ساعت رانندگی می‌کند. برای ماجراجویی که کمی ساده‌تر است، از گشت و گذار در مزرعه Apple Hill متعلق به خانواده لذت ببرید، مزرعه آلپاکا که جوراب‌های دست‌ساز و لاماکورن‌های سوزنی‌دار می‌فروشد.

رویداد امضای بنر الک جشنواره عجیب کرم پشمالوی اکتبر است که به کرم کرم پشمی (لارو Pyrrharctia isabella، پروانه ببر ایزابلا) احترام می‌گذارد. طبق فرهنگ عامه، ۱۳ نوار کاترپیلار مربوط به ۱۳ هفته زمستان است. هر چه نوار تیره‌تر باشد، هوای آن هفته سخت‌تر است. شرکت‌کنندگان می‌توانند کرم‌های پشمالوی خود را در سری مسابقات مسابقه‌ای جشنواره، که روی رشته‌ای به طول سه فوت برگزار می‌شود، وارد کنند. سپس کاترپیلار برنده حق پیش‌بینی پیش‌بینی زمستان آینده را به دست می‌آورد. امسال چهل و پنجمین سالگرد این جشنواره است.

شهر کوچک پیش از تاریخ: Chillicothe، اوهایو

Chillicothe، واقع در امتداد رودخانه Scioto در کوهپایه‌های آپالاشی جنوبی اوهایو، تاریخچه‌ای بیش از ۲۰۰ ساله از عنوان پایتخت اوهایو را دارد، که در طول تاریخ دو بار رخ داده است. اما تاریخ انسانیت در این سرزمین به مراتب قدیمی‌تر است. Chillicothe نام محل سکونت اصلی پنج قبیله Shawnee بود، که در گذشته در این منطقه زندگی می‌کردند و کلمه Chillicothe یا Chalahgawtha در زبان Shawnee به معنای “شهر اصلی” است.

اکنون، پارک ملی تاریخی Hopewell و فرهنگ Chillicothe همچنین چند ملک نزدیک، محل کار زمینی تشریفاتی Hopewell است – جایی که هشت مکان باستان‌شناسی از مردم بومی Hopewell وجود دارد که از دیوارهای خاکی تشریفاتی ساخته‌شده‌اند و به ۲۰۰۰ سال قبل باز می‌گردند. این عملیات خاکی اخیراً نامزدی برای تبدیل شدن به یک سایت میراث جهانی یونسکو را دریافت کرده است. اگر تصویب شود (تصویب کمیته یونسکو در سال ۲۰۲۳ قرار دارد)، در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ به طور رسمی مشخص خواهد شد – در زمان صدمین سالگرد تاسیس Hopewell Culture NHP.

چیلیکوت، با تیم بیسبال دانشجویی Chillicothe Paints که در سال ۳۰ام فصل خود را جشن می‌گیرد، و نمایش‌های مختلف در تئاتر Majestic، که در سال ۱۸۵۳ به عنوان خانه‌ی اپرایی آغاز شد و اکنون میزبان برنامه‌های منتخبی از شب‌های کمدی است، به بازدیدکنندگان خود سرگرمی فراوان ارائه می‌دهد. این شهر دارای دو منطقه تاریخی متمایز است که برای گردشگری ایده‌آل هستند: میدان دادگاه، اولین بخش برنامه‌ریزی شده شهر، و منطقه تجاری، که ترکیبی از ساختمان‌های تجاری به سبک آجری و ویکتوریایی دارد که قدمت آن به اواخر قرن نوزدهم باز می‌گردد. در “پوور هاوس” یا “ماشینری هال” که مالکیت محلی دارد، می‌توانید با نان تخت و ماهی و چیپس شام کنید و از دیوار نقاشی‌شده قرن نوزدهمی کیسه تنباکوی جویدنی پستی لذت ببرید، یا از یک کوکتل خاص در پاسیوی جدیداً باز شده روی پشت بام آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا