متفرقه

سریالهای جذاب نت فلیکس با داستان های خاص (ابتدای سال 2022)

لوپین Lupin

یک تریلر فرانسوی زبان که پس از انتشار آن مورد بحث اینترنت قرار گرفت، لوپین بر اساس ماجراهای شخصیت کلاسیک، دزد آرسن لوپین است که می خواهد انتقام مرگ پدرش را بگیرد. این نمایش به لطف سبک، دزدی های جسورانه، و عمر سای، رهبر کاریزماتیک نمایش، کاملاً مجذوب کننده است. تعداد کمی از نمایش‌های نتفلیکس وجود دارد که به خوبی ساخته شده و قابل استفاده باشد. قسمت 2 وعده قسمت اول را با مجموعه ای از اپیزودها حول محور ربوده شدن پسر آسان و تعقیب شرور اصلی، پلگرینی سرسخت، انجام می دهد. هیجان‌ها، ریزش‌ها و جذابیت بی‌نظیر اسان وجود دارد.

خدمتکار Maid

خدمتکار الکس با بازی مارگارت کوالی، مادر مجردی را دنبال می کند که دوست بدرفتار خود را با دختر دو ساله اش ترک می کند تا به یک پناهگاه نقل مکان کند و به عنوان خدمتکار برای مشتریان ثروتمند شغلی پیدا کند. اندی مک داول، مادر واقعی کوالی، نقش پائولا مادر الکس را بازی می‌کند و نیک رابینسون، بیلی برک، و آنیکا نونی رز نیز در این سریال بازی می‌کنند. سریال محدود بر اساس کتاب خاطرات خدمتکار: کار سخت، دستمزد کم و اراده مادر برای زنده ماندن اثر استفانی لند ساخته شده است. هشدار داده شود که این یک موضوع احساسی است.

ساینفلد Seinfeld

نسخه اصلی غیر Netflix در بریتانیا و ایالات متحده موجود است بهترین فیلم های دنیا یک لیست کامل است.

ساینفلد بدون شک یکی از تاثیرگذارترین برنامه های تلویزیونی تمام دوران است. کمدی‌های دیگری وجود دارند که چنین اثر عظیمی در آگاهی فرهنگی از خود به جای گذاشته‌اند، و دلیلی وجود دارد که نت‌فلیکس برای حقوق پخش جهانی سر و صدا کرد. اگر این اولین باری است که با جری سینفلد، جورج کنستانزا، کرامر و الین بنس وصف ناپذیر ملاقات می کنید، پس در انتظار شما هستید. و اگر این بسته از وحشت های نیویورک را تماشا کرده اید و واقعاً با گذشت فصل وحشتناک تر می شوند دیگر زمانی مانند زمان حال برای بازدید مجدد از این نمایش عالی وجود ندارد. گیتاری که نواخته میشود در این فیلم عالی ست.

بریجرتون Bridgerton

معرفی سریال Bridgerton ؛ سرگرم کننده، اما به چه قیمت؟ - وارونه

شما قبلاً درام های دوره ای را دیده اید اما نه به این شکل. از شوندا رایمز، تهیه کننده فوق العاده، بریجرتون، یک سریال شوخ طبع و شوخ طبع نتفلیکس است که بر خانواده بریگرتون متمرکز است. یکی از دختران، دافنه، در سنی است که شوهر پیدا می کند و در نهایت “تظاهر” می کند که عاشق یکی از مجردان واجد شرایط انگلستان می شود، فقط به این دلیل که همه او را ترک کنند. البته همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

بله، این یک داستان عاشقانه رسوایی و در عین حال صمیمانه است. یکی که ویژگی های بازیگری کوررنگی، روابط آموزش داده شده، و بسیاری از دلتنگی ها را دارد و منظور ما چیزهای زیادی است. پس جای تعجب نیست که به سرعت به یکی از پربیننده ترین نمایش های نتفلیکس تبدیل شده است.

مرده برای من Dead To Me

یک تراژیک کمدی که با بهترین‌ بازیگر ها ساخته شده است و در حالی که جِن و جودی، با یکدیگر درگیر زندگی می‌شوند و از دست دادن به هم پیوند می‌خورند. ترکیبی استادانه از هیجان‌های تاریک و خنده‌های بلند. کریستینا اپلگیت و لیندا کاردلینی هر دو به عنوان دو نفر مرکزی هیجان انگیز هستند، در حالی که جیمز مارسدن در نقش استیو قرار می گیرد و در فصل دوم، برادر دوقلوی استیو عالی است. شما نمی توانید از تماشا کردن دست بردارید.

گامبیت ملکه The Queen’s Gambit

دلیلی وجود دارد که The Queen’s Gambit در زمان انتشار به پربیننده ترین سریال محدود نتفلیکس تبدیل شد. این نمایش، درباره یک قهرمان مشتاق شطرنج با بازی آنیا تیلور جوی، ممکن است یک فرضیه کمی ملایم داشته باشد سریال جذاب است. نه تنها این، بلکه با چنین اجرای مرکزی و بازیگران فریبنده جذاب، این سریال درباره یکی از کندترین بازی های رومیزی که تا به حال ساخته شده است، یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس است که می توانید تماشا کنید.

The Haunting of Hill House/Bly Manor

The Haunting of Hill House اولین فیلم ترسناک نتفلیکس بود که باید دید. این مجموعه که بازگویی رمان وحشتناک شرلی جکسون است، توسط مایک فلانگان هدایت می‌شود، که نتفلیکس قبلی آن بازی Hush و Gerald’s Game را ارائه می‌کند و خانواده کرین را در حین نقل مکان به خانه دورافتاده Hill House دنبال می‌کند. کرین ها به قصد بازسازی آن و ورق زدن آن قبل از خرید خانه واقعی خود، متوجه می شوند که خانه برنامه های دیگری دارد. با فرار در نیمه شب، داستان چندین دهه بعد شروع می شود زیرا خانواده پراکنده دوباره در آن خانه لعنتی دور هم جمع می شوند.

هیل هاوس کاملاً وحشتناک است و ادامه آن، The Haunting of Bly Manor، لحن متفاوتی دارد. اول از همه، در حالی که بازیگران یکسان هستند، همه آنها شخصیت های کاملاً متفاوتی را بازی می کنند زیرا سریال The Turn of the Screw اثر هنری جیمز را اقتباس می کند. هنوز هم در Bly Manor، یکی دیگر از داستان‌های خانه جن زده، ارواح فراوانی وجود دارد، اما در مرکز این مجموعه یک عاشقانه وجود دارد که کاملاً غافلگیرکننده است. با گفتن این جمله، پس از اتمام این یکی، همچنان از خاموش کردن چراغ ها در شب می ترسید.

نماز نیمه شب Midnight Mass

احتمال زیادی وجود دارد که Cobra Kai، سریال دنباله‌دار The Karate Kid، قبل از اینکه به نتفلیکس بپیوندد، از کنار شما گذشته باشد. Cobra Kai که در ابتدا در سرویس YouTube Premium به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیش از سه دهه پس از رویدادهای فیلم اصلی اتفاق می‌افتد و می‌بیند که جانی لارنس، حریف قلدرکاراته‌ای دنیل که یکباره بود، روش‌های خود را اصلاح می‌کند و دوجوی کبرا کای را دوباره باز می‌کند.

اکنون، همه چیز در نتفلیکس است و برداشتی تلخ و هشیارکننده از بزرگ شدن، حرکت از گذشته است و اینکه آیا موفقیت های قبلی واقعاً چیزهایی هستند که شما را تعریف می کنند. خدمات هواداران زیادی برای طرفداران بچه کاراته وجود دارد، از جمله حضور برخی از بازیگران اصلی، اما این مجموعه ای است که به تنهایی در جای خود ایستاده است، حتی اگر شما با منبع اصلی آن آشنا نباشید. پس برای چی منتظری؟ خرد کن. زمان آن رسیده که یکی از نادیده گرفته‌شده‌ترین نمایش‌های نیم دهه گذشته را دنبال کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا