سفر و گردشگری

وسایل ضروری برای سفر به تمامی مقاصد

✓ قمقمه

لیوان مسافرتی Zojirushi که کریس سال‌ها پیش برای تولدم هدیه داد، به خوبی نشان می‌دهد که راهنمای کریس در انتخاب هدایا واقعاً کارساز است. این لیوان قادر است ساعت‌ها در گرما یا سرما مایه‌ی نگه‌داری بماند، از ریختن جلوگیری می‌کند و طراحی زیبا و سبک وزنی دارد.

تجهیزات های تمرینی

احتمالاً کریس و بهترین توصیه من برای تناسب اندام در سفر این است که باشگاه را رها کنید و بیرون ورزش کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در پول ما می‌شود، ما را تناسب اندام و شاد نگه می‌دارد، و ما را با محیط‌ها و افراد جدید آشنا می‌کند.

گاهی اوقات باید خلاق باشیم. برای گسترش گزینه‌های خود، تجهیزات تمرینی سبک وزن زیر را بسته‌بندی می‌کنم:

  1. طناب پرش سبک: برای گرم کردن یا تمرینات دایره‌ای عالی است و تقریباً وزن ندارد.
  2. باندهای تمرینی لاستیکی: برای تمرینات فعال‌سازی، کشش و تمرینات نواری روی میله.
  3. توپ لاکراس: برای باز کردن مناطق تنگ و نقاط فشار.

چای

من چای های سبز، سیاه و گیاهی با کیفیت بالا را بسته بندی می کنم فقط در صورتی که نتوانم آنها را هر کجا که می روم بخرم.

کیسه ها

✓ چمدان ورود

من با این یکی مبارزه می‌کنم. در مدلین، از کوله‌پشتی بزرگی که در تصویر بالا نشان داده شده است، استفاده کردم. اما از آنجایی که من و کریس ترجیح می‌دهیم زمانی که سفرهای طولانی‌مدت داریم در یک مکان بمانیم و به جای عریض کاوش کنیم، فکر کردم که ممکن است چیز محکم‌تری هم داشته باشم، بنابراین یک چمدان از مدل Away Travel گرفتم.

اما من آن را دوست ندارم. خیلی بزرگ و دست و پا گیر است و بنا به دلایلی، طول دسته کاملاً خاموش است، بنابراین کشیدن آن برایم سخت است. بنابراین، من با کوله‌پشتی برگشتم… فعلا.

مشخصات کیف تحویل ایده‌آل برایم عبارتند از:

  • بندهایی برای حمل به عنوان کوله‌پشتی.
  • قابلیت بسته شدن تسمه‌ها هنگام چک کردن کیف.
  • زیپ‌ها و محفظه‌های متعدد.

.

✓ کوله پشتی

آخرین خرید من یک کوله‌پشتی زنانه از REI با ظرفیت 40 لیتر بود. اندازه‌اش برای من مناسب است تا بتوانم تمام ملزوماتم را برای سفرهای طولانی‌مدت با خود ببرم، بدون اینکه به نظر برسم که قصد صعود به قله اورست را دارم.

این کوله‌پشتی مینیمال است و دارای جیب‌های زیادی است. نظرات تحسین برانگیزی از دیگر مسافران درباره‌ی آن وجود دارد. اگر هم نتوانید دقیقاً همین مدل کوله‌پشتی را پیدا کنید، نگران نباشید. در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید:

  • شستشوی آسان (بدون چرم یا سایر مواد قابل شستشو)
  • دسته‌های راحت و قابل حمل
  • جیب‌های داخلی با پد برای لپ‌تاپ
  • بسته‌ی روز

کریس سال گذشته کوله‌پشتی لولمون سیتی ادونچرر را به من به مناسبت تولدم هدیه داد. عاشقشم. و من این را فقط به این دلیل نمی‌گویم که او آن را برای من دریافت کرده است. (در واقع خودم آن را انتخاب کردم.) این کوله‌پشتی شیک است، با همه چیز مطابقت دارد و دارای جیب‌های مناسب از جمله یک جیب با دسترسی آسان برای کلیدها و یک آستین لپ‌تاپ است.

Longchamp

من برای مواقعی که کوله پشتی من خیلی بزرگ یا اسپرت است از کیف حمل بار Longchamp استفاده می کنم. این سبک وزن، تاشو و همه کاره است.

کفش

کفش‌ها به اندازه‌ی زیادی فضا را اشغال می‌کنند و سنگین هستند. اما اگر پاهای کوچکی داشته باشید، خوش‌شانسید. اما اگر قصد سفر طولانی‌مدت داشته باشید، همچنان می‌خواهید چند جفت کفش را ببندید. من بسته‌بندی می‌کنم:

  1. کفش‌های دویدن (نایکی فری): برای دونده‌ها که به دنبال کفشی سبک، قابل شستشو و با همه‌ی شرایط مطابقت دارند. من به نایکی فری سیاه و سفیدم سوگند می‌دهم. این کفش برای پیاده‌روی، پیاده‌روی در شهر و ورزش عالی است. تنها در رواندا پیاده‌روی در گل و لای تا قوزک پا نمی‌کنید.
  2. فلیپ‌فلاپ: به دلیل سفر به مقاصد گرمتر، استفاده از فلیپ‌فلاپ ضروری است. من فلیپ‌فلاپ هاوایی‌اناس را دوست دارم.
  3. صندل‌های شیک: صندل‌های تخت را بپوشید که می‌توان آن‌ها را بالا یا پایین کشید و برای پیاده‌روی طولانی‌مدت نیز راحت هستند. من در مورد کفش‌های رکابی صحبت نمی‌کنم.
  4. کفش‌های ورزشی (ایکو): کفش‌های ورزشی ایکو از جمله مورد علاقه‌های من در سفر هستند. وقتی از جایی به مکان دیگر می‌روم، این‌ها را می‌پوشم، زیرا سنگین‌ترین کفش‌هایی هستند که بسته‌بندی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا