توریستی بین المللی

راهنمایی جامع برای سفر به جهان: بهترین نکات و راهکارها

1. طلوع خورشید بهتر از غروب خورشید است (بیشتر اوقات)

می دانم که بیرون رفتن زودهنگام برای طلوع آفتاب کار سختی است. اما بیشتر بهترین عکس‌های ما و لحظات به یاد ماندنی سفر در زمان طلوع خورشید اتفاق افتاده است. اگر یک نکته سفر وجود دارد که می توانیم ارائه دهیم، آن این است که زنگ ساعت را تنظیم کنیم و قبل از سحر از خواب بیدار شویم. وقتی در غروب آفتاب به یک منظره نمادین یا مکان دیدنی می روید، اغلب مملو از گردشگران است. اما هنگام طلوع خورشید، شما معمولاً مکان را برای خود دارید. صبح، کسی در اطراف نیست. ما عاشق پیاده روی در ساحل یا خیابان های شهر هستیم در حالی که همه چیز را برای خودمان داریم.

2. برنامه ریزی کنید – اما بیش از حد برنامه ریزی نکنید

سفر هزینه زیادی دارد، بنابراین خوب است قبل از پرواز برنامه ریزی داشته باشید. اما بیش از حد برنامه ریزی نکنید ما معمولاً برای دو سه شب اول سفر برنامه ریزی می کنیم و بعد از آن به صورت گوشانه پخش می کنیم. ما برای دو شب اول هتل رزرو می کنیم که به ما زمان می دهد تا تصمیم بگیریم که کجا هستیم یا می خواهیم ادامه دهیم. ما همچنین برای دیدن برترین جاذبه‌های گردشگری در مقصدمان به یک تور ملحق می‌شویم، اما پس از دیدن موارد فهرست سطلی، برنامه‌های ما می‌توانند مستقیماً از پنجره بیرون بروند. برخی از هیجان‌انگیزترین لحظات سفر ما زمانی بوده است که یک انعام دریافت کردیم و برنامه‌هایمان را تغییر دادیم.

3. پک لایت

بهترین نکته سفری که می توانیم به شما بدهیم این است که چمدان های سبک را جمع کنید. ما می دانیم که بسته بندی بیش از حد چه چیزی است و این افتضاح است. ما یک بار وسایل غواصی را از طریق آمریکای مرکزی حمل کردیم و سفرهای ما را خراب کرد. برای هر روز هفته نیازی به لباس جدید ندارید. قرار نیست همیشه افراد یکسانی را ببینید و کسی متوجه نخواهد شد که همان تی شرت روز گذشته را به تن دارید. لباس های سبک وزنی را که به راحتی شسته می شوند بسته بندی کنید.

4. کوله پشتی مناسب را انتخاب کنید

بنابراین، هنگام بستن چمدان برای سفرهای خود در سراسر جهان، کوله‌پشتی بخرید که به راحتی آن را جابجا کنید. اشتباهی را که ما مرتکب شدیم و بزرگترین و بهترین را خریدیم مرتکب نشوید. اگر کوله‌پشتی کوچک‌تری انتخاب کنید، نمی‌توانید بیشتر از آنچه نیاز دارید حمل کنید. به من اعتماد کنید، اگر فضا را داشته باشید، آن را پر خواهید کرد. بخوانید: چک لیست نهایی قبل از سفر

5. بسته Carryon Care For The Plane

اگر باید چمدان را چک کنید، مهم است که وسایل مهم را در صورت گم شدن چمدان همراه خود داشته باشید. ما چمدان‌هایمان را چک می‌کنیم زیرا کامپیوتر و دوربین‌ها را در کیف خود حمل می‌کنیم و فضای زیادی برای لباس نداریم. اما ما وسایل ضروری را برای پرواز قرار می دهیم و در صورت نیاز تا چند روز دوام می آوریم. ما یک تعویض لباس و لباس زیر، به علاوه لوازم بهداشتی و وسایل شخصی سایز دستی بسته بندی می کنیم. بسته مراقبت از هواپیما ما شامل

هدفون هدفون هدفون هدفون‌های حذف نویز (Deb) (دیو) – ترجیح شخصی

ماسک چشم و گوش گیر

بالم لب

Gravol، Advil Cold و Sinus (در هواپیما خفه می شوم)

مومیایی ببر – برای پوشاندن بوهای بد، اما نه برای دیگران در اطراف ما

شال یا ژاکت

5. همیشه یک سارونگ بسته بندی کنید

مطمئن شوید که همیشه سارافونی را بسته بندی کنید که هرگز در سفرهایم بدون آن نمی گذارم. سارافون را می توان به عنوان روسری در خاورمیانه استفاده کرد و هنگام ورود به معابد در آسیا از آن برای پوشاندن استفاده کرد. به عنوان پتوی ساحل، حوله هنگام غواصی، و آفتاب گیر در قایق سواری و برای گرم نگه داشتن در اتوبوس یا پرواز بیش از حد دارای تهویه هوا عمل می کند. من حتی برای شام با پیچیدن یک سارافون تزئینی دور کمرم لباسی به تن کرده ام.

6. بسته بندی یک بطری آب و یک قلم استری

دنیا را نجات دهید آب بطری نخرید! ما واقعاً در طول سال‌ها خرید آب بطری را کاهش داده‌ایم و در عوض یک بطری آب حمل می‌کنیم که روزانه آن را دوباره پر می‌کنیم. وقتی به مکان هایی می رویم که آب قابل شرب نیست، از SteriPen خود برای تصفیه آن استفاده می کنیم. ما آب را در هر کجای دنیا تصفیه می کنیم – حتی در رودخانه های قزاقستان نیز از آن استفاده کرده ایم! آب را با استفاده از اشعه ماوراء بنفش در 30 ثانیه تصفیه می کند و همچنین سبک وزن است! ما همچنین ترجیح می دهیم یک بطری آب جمع شونده را برای فضای بهینه بسته بندی کنیم.

7. شارژرهای قابل حمل حمل کنید

همیشه یک شارژر قابل حمل بسته بندی کنید. نمی توانم به شما بگویم که چند بار در وسط یک روز عالی بوده ایم و باتری هایمان تمام شده است. دیگر بهانه ای نیست. اکثر محصولات سونی ما با USB شارژ می شوند و شارژر قابل حمل ما دارای 4 شارژ USB است. حالا ما هرگز یک شات را از دست نمی دهیم! شارژر برق 23000 میلی آمپری VPower انتخاب خوبی است.

8. یک بررسی احمقانه انجام دهید

من و دیو هر زمان که اتاق هتل یا رستوران خود را ترک می‌کردیم، از اصطلاح «چک احمق» استفاده کردیم. حتی اگر فکر کنیم همه چیز را جمع کرده ایم، معمولا چیزی را پیدا می کنیم که پشت سر گذاشته ایم. به همین دلیل است که قبل از ترک هتل، ما همیشه یک جارو نهایی را انجام می دهیم. و ما آن را چک احمق می نامیم. تخت‌ها، پریزها، زیر صندلی‌ها و پشت درها را بررسی می‌کنیم.

9. همیشه تخت را مرتب کنید

این ممکن است یک نکته عجیب و غریب در سفر به نظر برسد، به خصوص در زیر عنوان “نکات بسته بندی” اما قبل از ترک هتل، من همیشه تخت را مرتب می کنم. مسخره به نظر می رسد، اما نمی توانم به شما بگویم که چند مورد در جلد پیدا کرده ام. اگر تخت را مرتب نکرده بودم هرگز متوجه نمی شدم. شگفت انگیز است که وقتی در اتاق هتل خود را باز می کنیم، چقدر چیزها زیر ملحفه ها می لغزند. بنابراین قبل از اینکه اتاق هتل را ترک کنم، تخت را مرتب می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا