سبک زندگی

وبلاگ های خودیاری برای شروع بهبود زندگی

اگر احساس می‌کنید در بلاتکلیفی گیر کرده‌اید، می‌توانید مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های خودیاری را پیدا کنید که به صورت آنلاین در دسترس هستند تا همه منابع و الهام‌بخشی را که برای شروع دوباره عشق به زندگی نیاز دارید در اختیارتان قرار دهند.

ممکن است متوجه شوید که این وبلاگ ها شما را راهنمایی می کنند تا زندگی بلندپروازانه تری داشته باشید و برای رسیدن به اهداف و رویاهای خود انگیزه و الهام بیشتری داشته باشید.

چه می خواهید احساس شادی بیشتری داشته باشید، سلامت روانی خود را بهبود ببخشید، اعتماد به نفس خود را به دست آورید یا به سادگی خود را بیشتر دوست داشته باشید، حتماً همین امروز شروع به خواندن این وبلاگ های خودیاری کنید.

1- عادات ذن

از لحاظ تاریخی، ذن به مراقبه و ذن بودیسم اشاره دارد. اما گاهی اوقات نیز معنای احساس آرامش در زندگی را می دهد، و این احساس آرامش چیزی است که این وبلاگ شما برای شما توصیه می کند. اگر به دنبال شفافیت بیشتر در زندگی خود هستید، وبلاگ عادات ذن، نوشته لئو بابوتا، یکی از بهترین وبلاگ های موجود است.

عادات ذن شما را برای یافتن شادی و تمرکز بر آنچه برای شما مهم است یاری می دهد. پست های وبلاگ شادی بخش هستند و همچنین این وبلاگ برنامه های آموزشی و چالش هایی دارد که خواندن و درک آن ها بسیار ساده و آسان است.

همچنین چندین برنامه آموزشی متحول کننده زندگی در آکادمی زندگی بدون باک وبلاگ وجود دارد، از جمله عادات بی باک، هدف بی باک، و تأثیر بی باک. این وبلاگ قطعا ارزش خواندن دارد.

2- هنر عدم انطباق

نویسنده این وبلاگ، کریس گیبو، آماده است تا شما را متقاعد کند که برای بهتر کردن جهان، مجبور نیستید با روش زندگی دیگران مطابقت داشته باشید.

این وبلاگ مملو از پست های مفید و آموزنده در مورد رشد شخصی و خدمات اجتماعی و همچنین اطلاعات اضافی در مورد سفر، کار و ماجراجویی است.

کریس اقتدار را به چالش می کشد و فلسفه کلی او این است که اگر بهترین کار را برای خود انجام دهید، تقریباً می توانید هر کاری را انجام دهید. همچنین چندین کتاب الهام بخش نوشته کریس در وب سایت گنجانده شده است که به شما کمک می کند دنیا را ببینید و خودتان فکر کنید.

3- جسورانه زندگی کنید و شکوفا شوید

Live Bold and Bloom تقریباً همه چیز را پوشش می دهد، از سلامتی و انرژی گرفته تا حرفه شما و هدف شما در زندگی. نویسنده، بری داونپورت، عقیده دارد که زندگی نشستن و منتظر ماندن برای زخ داد اتفاق ها نیست بلکه باید برای به دست آوردن آنچه دوست داریم اقدام کنید.

این وبلاگ برای شما مطالبی آموزش می دهد که با انجام عمل و و کشف اینکه کدام تکنیک کار می کند و کدام نه، می توانید به اهداف خود برسید. همچنین این وبلاگ مطالبی درباره مسائل شخصی تر مثل روابط ناسالم نیز ارائه می دهد.

به غیر از پست های وبلاگ، باری چندین دوره آموزشی عمیق نیز ارائه می دهد. اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد ارتباط زوج ها، نوشتن کتاب یا ایجاد عادات خوب هستید، نگاهی بیندازید.

4- حاشیه نشین

این وبلاگ برای مبتدیان نیست. مملو از مطالب تحقیق شده است. با این حال، اگر به نظر می رسد که درست در کوچه شماست، شما عاشق The Marginalian خواهید شد.

The Marginalian یکی از بهترین وبلاگ های خودیاری موجود در نظر گرفته می شود زیرا شما را به چالش می کشد تا عمیق فکر کنید.

این وبلاگ مملو از پست های فلسفی و درس های زندگی شخصی است که نویسنده، ماریا پوپووا، آموخته است. برخی از موضوعات جالب تحت پوشش این وبلاگ عبارتند از: آموزش زندگی، عشق، دیدگاه، تاریخ، علم و تصویرسازی.

تغییر در زندگی

اگر فکر تغییر در زندگی همیشه در کنج ذهن شما است و عمیقا می خواهید چیزهایی در درون و مسائلی در زندگی کاری و شخصی خود را تغییر دهید تا زندگی بهتر و با کیفیت تر داشته باشید از هرکجا شروع کنید فرقی نمی کند مهم این است که شروع کنید. ایجاد این تغییرات بسیار سخت است اما بعد از تحمل این سختی ها زندگی با کیفیت و شاد تری خواهید داشت و به ورژن ارتقا یافته ی خود افتخار خواهید کرد.

برای شروع، می توانید با خواندن کتاب های رشد فردی، مجلات، مقاله ها و وبلاگ هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم آگاهی خود را افزایش دهید. افزایش آگاهی، کلید حل تمام مشکلات است. این جمله را همیشه به یاد داشته باشید “هر کجا که قدرت شما کافی نبود دانش و آگاهی خود را افرایش دهید.”

قدم بعدی، اقدام عملی است. اگر تمام دانش دنیا را هم آموخته باشید ولی از آن استفاده نکنید ارزشی ندارد. هدف تمام این آموزش ها ارتقای سطح زندگی شماست. بنابراین اقدام کنید و تغییر را شروع کنید. تغییر سخت خواهد بود موفق باشید 😊.

5- بودای کوچک

مطمئناً پس از خواندن این وبلاگ احساس الهام خواهید کرد. وبلاگ Tiny Buddha حکمتی را ارائه می دهد که درک آن ساده است و یکی از بهترین منابع برای یادگیری ابزارهای جدیدی است که می توانید هر روز از آن استفاده کنید.

Lori Deschene، نویسنده وبلاگ Tiny Buddha، پست هایی می نویسد که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد، از بهبود روابط و رسیدن به اهداف خود گرفته تا ایجاد عادات سالم و تمرین ذهن آگاهی.

اگر به دنبال حکمت ساده ای هستید، این وبلاگ ارزش خواندن دارد. علاوه بر این، انجمن‌هایی وجود دارد که می‌توانید با افراد از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و به اشتراک بگذارید.

6- Marc & Angel Hack Life

زن و شوهر مارک و آنجل چرنوف وبلاگ خود را ایجاد کردند تا ابزار مناسبی را برای خوانندگان فراهم کنند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. این وبلاگ پر از پست های مفید بی پایان در مورد شادی، آرزو، بهره وری، روابط، پول و حتی موسیقی است.

هدف مارک و آنجل این است که به شما کمک کند زندگی بهتری داشته باشید، بنابراین اگر پس از مطالعه از طریق وب‌سایت آن‌ها انگیزه و الهام نگیرید، شوکه کننده خواهد بود.

7- اکنون ساده فکر کنید

این وب‌سایت خودیاری بسیار خواندنی است، زیرا داستان‌های شخصی و روشن‌بینی را از افراد واقعی ارائه می‌کند. داستان های زندگی واقعی به شما کمک می کند تا احساس کنید تنها نیستید و شخص دیگری در آنجا شرایطی مشابه با هر چیزی که با آن روبرو هستید را تجربه می کند.

تینا سو، نویسنده این شاهکار یک وبلاگ، می‌خواهد به خوانندگانش احساس کند از درس‌های زندگی مردم الهام گرفته‌اند، اما بدون هیچ قضاوتی.

داستان های شخصی موجود در وب سایت Think Simple Now موضوعاتی مانند اضطراب اجتماعی، بی نظمی در زندگی شما، هنر درمانی، ارتباطات بهتر و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد. اگر به دنبال راه حل های ساده برای مشکلات دنیای واقعی خود هستید، این وبلاگ را بررسی کنید.

8- عادات خوب را در خود ایجاد کنید

توسعه عادات خوب یک وبلاگ محبوب است که هدف آن کمک به شما برای ایجاد یک زندگی بهتر با ایجاد عادات خوب و سالم است. نویسنده وبلاگ، استیو اسکات، رویکرد متفاوتی نسبت به سایر وبلاگ نویسان خودیاری دارد و این چیزی است که وبلاگ را متمایز می کند.

به جای تمرکز صرف بر حذف عادات منفی، تلاش برای ایجاد عادات روزانه خوب می تواند منجر به زندگی موفق تری شود. گفته می شود، استیو همچنین به شما می آموزد که چگونه با موفقیت از چالش برانگیزترین عادت های بد خود خلاص شوید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک عادت زندگی خود را تغییر دهید – چه به تناسب اندام، موفقیت یا معنویت مرتبط باشد – وبلاگ توسعه عادات خوب را باید بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا