سفر و گردشگری

راهنمایی های ضروری برای سفر با ذهن بازتر

1. در خط امنیتی به دنبال مسافران تجاری باشید

وقتی در صف امنیتی قرار می گیرید، هرگز پشت خانواده ها نباشید، آنها همیشه کند هستند. در عوض، به خطی بروید که پر از مسافران تجاری است. حتی اگر کمی طولانی‌تر باشد، سریع‌تر حرکت می‌کند زیرا همه می‌دانند دارند چه می‌کنند و به سرعت از آن عبور می‌کنند.

2. مایعات را در کیسه های شفاف بسته بندی کنید

در حالی که در صف هستید همه چیز را ساده نگه دارید و تمام مایعات خود را از قبل بسته بندی کنید و در یک کیسه زیپ دار به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. آن را بالای کالسکه ام گذاشتم و کامپیوتر و کیسه مایعات را با یک حرکت بیرون کشیدم. اگر بتوانید سفر خود را با پای راست شروع کنید، این امر باعث می شود که یک تعطیلات آرام و سرگرم کننده داشته باشید

3. ​​نحوه رزرو پروازهای ارزان

وب سایت های مسافرتی زیادی برای رزرو پرواز و اقامت وجود دارد. ما Skyscanner را برای یافتن بهترین معاملات در پروازهای ارزان دوست داریم. مقایسه قیمت را ارائه می دهد و می توانید با داشتن تاریخ پرواز انعطاف پذیر، جستجوها را به حداکثر برسانید.

اگر چند روز قبل و بعد از تاریخ های پرواز ترجیحی خود جستجو کنید، ممکن است صدها دلار پس انداز کنید. داشتن تاریخ های انعطاف پذیر راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه پروازها است.

نکات بیشتر تکمیلی موثر

4. تلفن همراه را زمین بگذارید

شاید آسان به نظر برسد، اما این یکی از آن نکات سفر است که باید به مردم یادآوری شود. داشتن یک عکس خوب است، اما این احساسی است که در لحظه احساس می کنید که برای همیشه به یاد خواهید آورد. دنیای امروز پر سر و صدا است سفر به شما این فرصت را می دهد که سر و صدا را مسدود کنید، بنابراین گوشی هوشمند خود را زمین بگذارید و در عوض حضور داشته باشید. وقتی دیو و من به ۲۰ سال گذشته نگاه می‌کنیم، به یاد نمی‌آوریم که یک عکس در اینستاگرام چند لایک یا تعداد بازدید در TikTok داشته است، تجربیاتی را که داشتیم به یاد می‌آوریم.

5. ذهن باز داشته باشید

بسیاری از مردم قبل از رفتن، تصوراتی در مورد یک مکان دارند. به خصوص در سفرهای بین المللی. زیبایی سفر در این است که فرهنگ ها و مذاهب مختلف را یاد می گیری و درک می کنی. مردم اغلب شبیه من و شما هستند. آنها می خندند، گریه می کنند، به خانواده خود اهمیت می دهند. متوجه خواهید شد که بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید با مردم سراسر جهان مشترک هستید.

6. از عکس های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

ما بیش از یک نفر را دیده‌ایم که تمام عکس‌های خود را در سفر با دانلود نکردن آنها روی هارد دیسک یا در فضای ابری از دست داده‌اند. یک اشتباه، و تمام خاطرات شما پاک می شود. حتی زمانی که هنوز در سفر هستید از عکس‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید. فقط به استفاده از همان کارت حافظه ادامه ندهید، شما از یک شانس بزرگ استفاده می کنید. می‌توانید یک هارد دیسک قابل حمل حمل کنید، آن‌ها را در فضای ابری یا سایر فضای ذخیره‌سازی آنلاین آپلود کنید، آن‌ها را در رایانه خود قرار دهید یا در Smugmug ذخیره کنید.

7. آرام باشید – همه چیز اشتباه خواهد شد

و در نهایت استراحت کنید و نفس بکشید. همه چیز به ناچار اشتباه خواهد شد، اما ما شاهد بوده ایم که تعداد زیادی از مردم از دستگیره خارج می شوند. ما افرادی را دیدیم که در حین تورها شکایت می‌کردند، یا در هنگام ورود با هم بحث می‌کردند، و بدون هیچ دلیلی بر سر وعده‌های غذایی غر می‌زدند. در عوض، در لحظه باشید و همه چیز را در خود بپذیرید.

سفر می تواند خسته کننده و طاقت فرسا باشد، اما ما (به مرور زمان) یاد گرفته ایم که نفس بکشیم و لحظه ای به عقب برگردیم.

8. به یاد داشته باشید سفر یک امتیاز است

سفر یک امتیاز است و اغلب اوقات افرادی که در نهایت از آنها شکایت می کنیم یا از آنها فریاد می زنیم، اختیارات بسیار کمی دارند. آنها همچنین معمولاً در خانه بسیار کمی دارند. شما خوش شانس هستید که می توانید سفر کنید. همه مردم دنیا اینقدر خوش شانس نیستند. افرادی که در سفرهای شما به شما خدمات می دهند، سخت کار می کنند تا بتوانند به خانواده های خود بپردازند و غذا بدهند. همانطور که بر سر آنها فریاد می زنند، احتمالاً از خود می پرسند: “چرا ما در مورد چیز کوچکی اینقدر ناراحت هستیم؟” به عنوان مسافر، ما افراد خوش شانس هستیم و هر چه بیشتر به یاد داشته باشیم، سفرهایمان آسان تر می شود.

و اینکه خانم ها و آقایان، لیستی از بهترین نکات سفر ما از 21 سال سفر است. هیچ کس در سفر کامل نیست و تنها راه برای بهتر شدن این است که به انجام آن ادامه دهید. پس از 21 سال، ما هنوز در حال یادگیری ترفندهای جدید هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا