توسعه فردی

ابزارهای آنلاین که هر فریلنسر باید بداند

دنیای کاملاً جدیدی از ابزارها برای فریلنسرها، فرصت ها و تغییرات فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. به لطف اینترنت، مردم می توانند به روش های جدید و هیجان انگیز زندگی و کار کنند.

بهترین چیز در مورد این ابزارهای آنلاین برای فریلنسرها این است که کار کردن برای خودتان را کمی کمتر ترسناک می کنند. اکنون می توانید کار آزاد پیدا کنید، زمان و امور مالی خود را مدیریت کنید و بهره وری و فهرست مشتریان خود را به روش های مقرون به صرفه تر و کارآمدتر افزایش دهید. لیست ما از بهترین مکان ها برای یافتن کار آزاد و ابزار آنلاین مورد علاقه ما برای فریلنسرها را بخوانید.

People PerHour

سایت اصلی PeoplePerHour مکانی عالی برای یافتن کار آزاد در زمینه طراحی، توسعه وب سایت و اپلیکیشن، نوشتن، ویرایش، ترجمه، بازاریابی، رسانه های اجتماعی، عکس، ویدئو و صدا و همچنین تحقیقات، حسابداری و مشاغل اداری است. فقط به خاطر داشته باشید که باید درصدی از درآمد خود را به آنها بپردازید.

انواتو

Envato یک اکوسیستم کامل از سایت‌ها است که در آن می‌توانید محصولات و خدمات دیجیتالی از جمله عکس، موسیقی، ویدیو، تم‌های وب‌سایت، قالب‌ها و موارد دیگر را بفروشید. دو گزینه وجود دارد، Envato Marketplace و Envato Elements:

هر کسی می تواند یک نمایه ایجاد کند و آثار خود را برای فروش در بازار Envato آپلود کند. شما می توانید کار خود را به صورت انحصاری یا غیر انحصاری بفروشید. نویسندگان انحصاری هزینه های کمتری می پردازند (12.5٪ – 37.5٪ از هر فروش) اما طبق گفته Envato، این بدان معنی است که “شما نمی توانید اقلام خود (یا هر اقلام مرتبط) را در خارج از Envato بفروشید، توزیع کنید یا حتی به صورت رایگان به آنها بدهید” – Envato. مالک حقوق آن است. هرچه بیشتر بفروشید، کارمزد شما کمتر می شود، اما به خاطر داشته باشید: برای دریافت کمترین کارمزد 12.5٪، باید 75000 دلار فروش داشته باشید! می‌توانید کار خود را به‌عنوان غیرانحصاری فهرست کنید، اما در هر فروش 55 درصد هزینه پرداخت می‌کنید. پرداخت های نویسنده یک بار در ماه انجام می شود و برای دریافت پرداخت ها از طریق PayPal یا Payoneer حداقل 50 دلار و برای دریافت آن از طریق SWIFT به 500 دلار نیاز دارید. توجه داشته باشید که ممکن است مجبور شوید به این پلتفرم‌های شخص ثالث نیز هزینه بپردازید.

بازار خلاق

Creative Market یک بازار آنلاین است که در آن طراحان می توانند مغازه ایجاد کنند و محصولات طراحی دیجیتال از پیش ساخته شده خود را مانند فونت، گرافیک، تم های وب سایت و مدل های سه بعدی بفروشند. برخلاف Envato، هیچ بند انحصاری وجود ندارد، بنابراین می توانید طرح های دیجیتال خود را در جای دیگری بفروشید. مشتریان می توانند مجوزهایی را برای استفاده از طرح های شما در پروژه های شخصی و تجاری خود خریداری کنند. طراحانی که مغازه‌هایی روی پلتفرم دارند، حدود 40 درصد از هر فروش را به Creative Market می‌پردازند، اما استثنائات اعمال می‌شود و این بستگی به مالیات در کشور شما دارد. شما می توانید انتخاب کنید که درآمد خود را از طریق eCheck/ACH (رایگان)، PayPal یا Wire دریافت کنید، و اگر eCheck/ACH در کشور شما در دسترس نباشد، Creative Market 100٪ هزینه های PayPal شما را پوشش می دهد، بنابراین همیشه یک راه رایگان برای پرداخت وجود دارد. .

ابزارهای آنلاین برای فریلنسرها

فهرست زیر از برنامه‌ها و ابزارهای آنلاین برای فریلنسرها می‌تواند به شما کمک کند تا در کار خود ادامه دهید، چه یک کارآفرین مستقل از موقعیت مکانی باشید که به سراسر جهان سفر می‌کند و چه صاحب وب‌سایت تجارت الکترونیکی که از خانه کار می‌کند. شما همچنین می توانید بررسی ما در مورد دستیاران مجازی را بررسی کنید!

ابزارهای بازاریابی برای فریلنسرها

جیمدو

شما می‌توانید با بازارهای آنلاین کار پیدا کنید، اما برای فریلنسرها داشتن وب‌سایت‌های مخصوص به خود نیز بسیار مهم است. به این ترتیب شما همیشه یک پلتفرم مستقل دارید که کنترل آن را دارید، جایی که می توانید مشتریان جدید جذب کنید و مهارت های خود را به اشتراک بگذارید. با Jimdo، راه اندازی وب سایت نمونه کارها یا فروشگاه آنلاین خود به سرعت و مقرون به صرفه آسان تر از همیشه است. فقط به چند سوال در مورد کسب و کار خود پاسخ دهید و ما یک وب سایت حرفه ای متناسب با شما ایجاد خواهیم کرد – که با متن و تصاویر کامل شده است تا آماده باشید! بهترین قسمت؟ با Jimdo، شما 100٪ از فروش خود را حفظ می کنید. چون کار شماست نه ما.

به کمی الهام نیاز دارید؟ این نمونه های زیبا از وب سایت های ساخته شده با Jimdo را بررسی کنید.

Goodbits

خبرنامه ها راهی عالی برای رشد شبکه شما هستند. آنها به شما کمک می کنند تا با مشتریان قبلی در تماس باشید، به روز رسانی های مربوط به خدمات جدیدی را که ارائه می کنید به اشتراک بگذارید و موارد دیگر. با افزونه های Goodbits برای کروم، فایرفاکس و سافاری، مدیریت، ایجاد و ارسال خبرنامه ها هرگز آسان تر نبوده است. با MailChimp به خوبی کار می کند و حتی به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را با تجزیه و تحلیل های عمیق بهبود بخشید.

بافر

آیا می خواهید بازی خود را در رسانه های اجتماعی ارتقا دهید تا توجه بیشتر مشتریان را جلب کنید؟ بافر یک ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد دسته‌ای از پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی به‌روز نگه دارید – حتی زمانی که آنلاین نیستید. بافر با فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین کار می‌کند (کاربران حرفه‌ای می‌توانند پست‌های پینترست را نیز برنامه‌ریزی کنند) و می‌توانید حداکثر سه حساب رسانه اجتماعی را در طرح رایگان مدیریت کنید.

Biteable

به دنبال راهی خلاقانه برای متمایز شدن، تشکر کردن، یا به طور کلی خوشحال کردن مشتریان خود هستید؟ Biteable یک برنامه کوچک هوشمند است که به شما امکان می دهد بدون هیچ تجربه ای ویدیوهای متحرک عجیب و غریب ایجاد کنید. اگرچه برای دانلود و نگهداری ویدیوهای خود به یک برنامه پولی نیاز دارید، می توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید و توصیه می کنم حداقل آن را امتحان کنید. این بسیار سرگرم کننده است و شگفت زده خواهید شد که نتایج چقدر حرفه ای می تواند باشد!

گامرود

اگر محصولات دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی، موسیقی، ویدیو یا نرم افزار می فروشید، به Gumroad نیاز دارید. فقط محصولات دیجیتال خود را آپلود کنید و آنها با پردازش پرداخت ایمن و کارمزدهای کم، بقیه امور را به عهده خواهند گرفت.

آموزش زبان آلمانی

آموزش رایگان زبان آلمانی به‌عنوان یک فریلنسر می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. اولاً، آشنایی با این زبان، درگاهی برای دسترسی به بازار کارهای بین‌المللی فراهم می‌آورد. به‌ویژه در صنایعی مانند تکنولوژی، مهندسی نرم‌افزار، و طراحی وب، مواردی که بسیار از آلمانی‌زبانان استفاده می‌کنند، می‌تواند این زبان را به عنوان یک فرصت حیاتی برای فریلنسرها تبدیل کند. همچنین، مهارت در زبان آلمانی، ارتباط بیشتر با مشتریان و همکاران آلمانی زبان را تسهیل می‌دهد و این امر می‌تواند به بهبود ارتباطات و تعاملات کاری کمک کند. به علاوه، آموزش زبان آلمانی نشانه‌ای از تعهد و پیگیری برای بهبود مهارت‌های کاری است که می‌تواند اعتبار و اعتماد به نفس فریلنسر را در نگاه مشتریان و همکاران بالا ببرد.

مهارت الکترونیک

آموزش الکترونیک برای فریلنسران امری بسیار اساسی و ارزشمند است. با توجه به روند رو به افزایش فریلنسینگ و کار از راه دور، داشتن دانش و مهارت‌های الکترونیکی می‌تواند توانایی ارتقاء قابلیت‌ها و افزایش توانمندی‌های فرد را به شدت تقویت کند. این مهارت‌ها شامل آشنایی با نرم‌افزارها و ابزارهای الکترونیکی مانند ادیوس، فتوشاپ، ایلاستریتور، سابلایم تکست و … می‌شود. همچنین دانش در زمینه برنامه‌نویسی وب، طراحی وبسایت، مدیریت شبکه‌ها و امنیت اطلاعات از دیگر مواردی است که فریلنسرها باید به آنها آشنا باشند. با اینکه یادگیری این مهارت‌ها ممکن است زمان‌بر باشد، اما سرمایه‌گذاری در آموزش آنها می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای به بهبود کیفیت کار و افزایش فرصت‌های شغلی فریلنسران کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا