اخبار

رخدادهای عجیب و غریب سال 2021

خلاصه ای از عجیب ترین اتفاقاتی که امسال افتاد

امسال عجیب بود

اگر همه‌گیری کووید-19 کافی نبود، اخبار عجیب سال 2021 به ما آموخت که همیشه مراقب خود باشیم و انتظار چیزهای غیرمنتظره را داشته باشیم.

معلوم نیست در سال 2022 چه چیزی در پیش است، اما در حال حاضر، اجازه دهید نگاهی به برخی از عجیب ترین اتفاقات سال 2021 بیندازیم:

تگزاس DPS به اشتباه AMBER Alert را برای عروسک “Chucky” صادر کرد

در ماه ژانویه، اداره امنیت عمومی تگزاس به دلیل ارسال هشدار غیرقابل اعتنا به یک جفت عروسک مخوف از فیلم های ترسناک “بازی کودک”، جمعیت تگزاس را متوجه کرد که باید توجه کنند و به تلفن هایشان نگاه کنند.

این هشدار که در روز جمعه، 29 ژانویه ارسال شد، اعلام کرد که چاکی آخرین بار با یک لباس غیرمعمول تشریح شده، دیده شده است. گلن نیز با لباس متفاوت دیده شده بود.

به نهایت، مقامات اداره امنیت عمومی تگزاس دلیل ارسال هشدار را روشن کردند و اعلام کردند که بخش فناوری اطلاعات به اشتباه این هشدار را ارسال کرده بود.

خبر خوب این است که عروسک های ترسناک هرگز در تگزاس ظاهر نشدند.

گزارشی که از طرف پنتاگون منتشر شد، کمی اطلاعاتی را فراهم آورد.

گزارش مورد انتظار یوفو که توسط پنتاگون منتشر شد، دقیقاً آنچه که انتظار می‌رفت را نداشت.

محققین بعد از بررسی 144 مشاهده هواپیما یا وسایل پرنده دیگر، هیچ اثری از موجودات فرازمینی پیدا نکردند. با این حال، به چند نتیجه دیگر رسیدند.

به گزارش آسوشیتدپرس، محققان اعلام کردند که نیاز به جمع‌آوری داده‌های بهتر دارند و اطلاعات کافی برای توصیف کلی حادثه وجود ندارد.

به طور کلی، برای تعیین اینکه آیا هر یک از تهدیدات هوایی اعلام شده می‌تواند خطری برای امنیت ملی ایجاد کند، نیاز به کارهای بیشتری است.

موجودی زبان خوار در پارک ایالتی تگزاس پیدا شد

این انگل زبان خوار واقعاً وجود دارد و بدتر از آن، در پارک ایالتی تگزاس پیدا شده است.

به گفته اداره پارک‌ها و حیات وحش تگزاس، در ماه اکتبر، در پارک ایالتی جزیره گالوستون، یک شپش زبان خوار درون دهان یک کروکر اقیانوس اطلس پیدا شد. باور کنید یا نه، این شپش‌ها در واقع بین گونه‌های خاصی از ماهی‌ها بسیار معمول هستند.

این موجود در واقع زبان ماهی را قبل از چسبیدن به دهان ماهی جدا می‌کند و در اصل به جای زبان می‌شود.

خوشبختانه، این انگل ماهی را کشته و بر انسان تأثیر مخربی ندارد.

خانه ای که الهام بخش «احضار» بود برای فروش

اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه‌مند هستید، این خبر برای شما جالب خواهد بود: یکی از ترسناک‌ترین خانه‌های کشور هنوز هم برای فروش موجود است.

این خانه مزرعه‌ای که الهام گرفته از فیلم “احضار” واقع شده است، به بازار خرده‌فروشی عرضه شده است. اگر تاریخچه ترسناک این خانه شما را نترساند، شاید قیمت آن ترسناک باشد، زیرا اعلام شده که 1.2 میلیون دلار می‌باشد.

این خانه مزرعه‌ای که توسط Mott & Chace Sotheby’s Realty در فهرست املاک بین‌المللی ثبت شده، در منطقه بوریل ویل واقع شده و دارای 14 اتاق در 8.5 هکتار زمین می‌باشد.

اگرچه “احضار” در این خانه مزرعه‌ای فیلمبرداری نشده است، اما تاریخچه آن مطمئناً شما را ارام خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا