اخبار

داستان‌هایی که شگفتی و تعجب را به دنیای اخبار آوردند

انگل کشنده ای که در پاهای برهنه نفوذ میکند ، 16 نفر را در نزدیکی مچ پا آلوده می کند

گویی همه‌گیری کووید-19 کافی نبوده، امسال یک عفونت مرگبار دیگر در یک شهر کوچک و غیرقانونی تگزاس کشف شده است.

این بار، عفونت از انگلی بود که از طریق پاهای برهنه به بدن انسان نفوذ می‌کند.

بر اساس گزارشی از گاردین، 16 نفر در شهر رانچو ویستا که شامل حدود 400 خانه است، به عفونت انگل Strongyloides از “محیط غیربهداشتی” مبتلا شدند.

این انگل می‌تواند به مدت چندین دهه بدون شناسایی در بدن انسان زنده بماند. به گفته گاردین، این انگل از طریق پاهای برهنه وارد بدن شخص می‌شود، سپس به خون و ریه‌ها سفر کرده و سپس به سمت نای می‌روند، جایی که سرفه می‌کنند و تخم‌مرغ‌های خود را تخلیه می‌کنند.

این انگل می‌تواند در “لحظه‌های خاصی” کشنده باشد، به خصوص اگر فرد مبتلا به آن در حال مصرف استروئیدها باشد.

افرادی که مثبت بودند از نظر انگل، تا زمان ارائه نمونه‌های خون و مدفوع برای یک مطالعه آکادمیک آگاه نبودند. محققان می‌گویند که آنها ممکن است یک ارتباط مشترک با عفونت‌ها پیدا کرده باشند – خرابی‌های وحشتناک در سیستم بهداشتی.

گاردین گزارش می‌دهد که افرادی که مثبت بوده اند از عفونت خود به پزشکان خود اطلاع داده و با استفاده از داروی ضدانگلی ایورمکتین درمان شده‌اند.

برای جلوگیری از عفونت‌های بعدی و بهبود سیستم بهداشتی، پیشنهاد شده است که شهر به سیستم فاضلاب شهری متصل شود یا سپتیک تانک‌های موجود تعمیر شود.

غواص اسکوبا باب اسفنجی و پاتریک واقعی را پیدا می کند

کسی که روی چند مرجان زیر دریا زندگی می‌کند، شلواری نه چندان مربعی به نام باب اسفنجی و دوست صمیمی‌اش پاتریک استار است.

غواصی از اداره ملی اقیانوسی و جو، در واقع این جفت عجیب و غریب، یعنی یک اسفنج زرد و یک ستاره دریایی صورتی را در سواحل نیوانگلند کشف کرد.

با این حال، هیچ آناناسی در اطراف نبود و همچنین اسفنج کاملاً مربع نبود.

اما با این حال، چه احتمالی وجود دارد؟ شاید نیکلودئون واقعاً به دنبال چیزی بود.

یکی از جن زده ترین هتل های ایالات متحده در سن آنتونیو است

به غیر از رودخانه واک یا آلامو، مرکز شهر سن آنتونیو دارای تاریخ خالی از سکنه است که ممکن است درباره آن ندانید.

در گزارش اخیر هتل‌های تاریخی آمریکا، هتل امیلی مورگان، واقع در خیابان هیوستون در مرکز شهر سن آنتونیو، به عنوان یکی از جن زده‌ترین هتل‌های ایالات متحده شناخته شده است. بله، اگر جرات دارید، می‌توانید یک شب اقامت رزرو کنید.

طبق وب‌سایت هتل، این هتل در ابتدا به عنوان یک ساختمان هنرهای پزشکی از سال ۱۹۲۴ تا ۱۹۷۶ مورد استفاده قرار گرفت که در آن مطب پزشکان قرار داشت و به عنوان یک بیمارستان خدمت می‌کرد. سپس این ساختمان به فضای اداری مدرن تبدیل شد. اما تقریباً یک دهه بعد، به هتل امیلی مورگان تبدیل شد.

بنا بر این گزارش، طبقات خالی از سکنه این هتل، شامل طبقات هفتم، نهم و چهاردهم هستند که همگی تاریخچه‌ای شبح‌آور دارند. بر اساس گزارش HHA، این طبقات به عنوان بخش روانپزشکی، سطح جراحی، محل انتظار و سردخانه خدمت می‌کردند.

اگر این به شما آرامش نمی‌دهد، شاید این کار باعث شود: برخی از مهمانانی که در طبقه چهاردهم مانده اند ادعا می‌کنند که بویی مشابه بوی بیمارستان به مشامشان رسیده است و وقتی درهای اتاق مهمان را از راهرو باز می‌کنند، صحنه‌ای از یک بیمارستان در داخل مشاهده می‌کنند.

لوله کش 500 پاکت پر از پول را در دیوارهای کلیسای بزرگ هیوستون پیدا کرد.

روزی بسیار خوش شانس برای یک لوله‌کش در هیوستون، زیرا او در حال تعمیر کلیسای لیک وود جوئل اوستین بود و در دیوارهای آن صدها پاکت پول نقد و چک را پیدا کرد.

به گزارش KPRC، ایستگاه خبری خواهر KSAT در هیوستون، سال‌ها پس از سرقت 600000 دلار از کلیسا در سال 2014، این واقعه رخ داد. این جنایت هرگز حل نشد.

لوله‌کشی که نمی‌خواست نامش فاش شود، ابتدا در 10 نوامبر برای تعمیر یک توالت شلخته، کاشی‌ها را برداشت. وقتی شروع به جابجایی توالت و عایق کرد، حدود 500 پاکت حاوی پول از دیوار بیرون افتاد.

سپس او با ناظر تعمیر و نگهداری کلیسا تماس گرفت و یافته‌های خود را تحویل داد.

با این حال، لوله‌کش پاداش نسبتاً سنگینی – 20000 دلار – از Crime Stoppers برای کشف این موضوع دریافت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا