اخبار

برجسته‌ترین رویدادهای سرگرمی سال 2021

گذشته‌ی سالی از بازگشایی سینماها و انبوهی از فیلم‌هایی که در نهایت به آن‌ها باز می‌گردند. همچنین سریال‌های محبوبی کوتاه‌شده و حتی جنجال‌هایی که سر صحنه فیلم «خطر» در همه مکان‌ها وجود دارد، سال 2021 پر از اخبار مربوط به صنعت سرگرمی بود.

با پایان یافتن سال، ما به بزرگترین سرفصل‌های سرگرمی – خوب و بد – نگاه می‌کنیم. در حالی که چیزهای زیادی برای هیجان وجود داشت (دو فیلم دیگر Knives Out در راه است)، نادیده گرفتن اتفاقات ناگواری که امسال نیز رخ داد دشوار است، از جمله چیزی که ممکن است رکوردی برای انتشار استعدادها از WWE باشد.

در زیر به یازده بزرگترین داستان سرگرمی سال 2021 نگاهی می‌اندازیم. وقتی کارتان تمام شد، در نظرات با آنچه در سال 2022 منتظرش هستید، صحبت کنید!

1. اسکارلت جوهانسون از دیزنی به خاطر بلک ویدو شکایت کرد

در داستانی که ممکن است حتی بزرگتر از اکران فیلم “Black Widow” باشد – اولین فیلم از دنباله‌های فاز چهارم فراگیر داستان‌های سینمایی مارول – ستاره اسکارلت جوهانسون علیه شرکت دیزنی شکایت کرد و به دنبال پولی بود که فکر می‌کرد پس از اکران فیلم به او بدهکار است. این شکایت به دلیل عدم پرداخت بهره‌های منصفانه برای فیلم “Black Widow” بود، که به‌طور همزمان با اکران در سینماها، در دسترس پریمیر دیزنی + نیز قرار گرفت. گزارش‌ها نشان دادند که یوهانسون احتمالاً به دلیل این انتقال، حدود 50 میلیون دلار ضرر کرده است. دو ماه بعد، دعوای این دو طرف با یک توافق به مبلغ 40 میلیون دلار به پایان رسید.

2. جینا کارانو از ماندالوریان حذف شد

وقتی فصل دوم از سریال “Mandalorian” به پایان رسید، به نظر می‌رسید که کاراکتر جینا کارانو، که نقش کارا دان را بازی می‌کرد، در حال آماده شدن برای نمایش اسپین آف خودش با عنوان “Rangers of the New Republic” است. اما در ماه فوریه، Lucasfilm اعلام کرد که این مبارز سابق UFC دیگر در این شرکت استخدام نشده است و به این نقش باز نخواهد گشت. این تصمیم‌گیری پس از اینکه کارانو به دلیل عقاید سیاسی خود و نظراتش مورد انتقاد قرار گرفت، اتفاق افتاد. وی به انتقادها درباره آزار و اذیت یهودیان توسط حزب نازی نیز برخورد کرده بود. قبلاً، او به ترنس هراسی متهم شده بود و درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اظهاراتی داشته بود که بارها ثابت شده بود که درست نیستند. بنابراین، بعداً مشخص شد که اسپین آف “Rangers of the New Republic” دیگر در حال توسعه نیست.

3. شکست میزبان در خطر

در سال 2021، کسی که ممکن بود از اینکه نمایش بازی Jeopardy موضوع بحث بزرگی خواهد بود، آگاه نبود. اما از آنجایی که سریال پس از مرگ الکس تربک به دنبال یافتن میزبان جدیدی بود، مایک ریچاردز، تهیه‌کننده اجرایی آن را استخدام کرد. اما پس از افشای مجموعه‌ای از اظهارنظرهای نژادپرستانه که او در یک پادکست بین سال‌های 2013 و 2014 انجام داد، این مدت چندان طول نکشید و او از کار برکنار شد. از زمان خروج او، ماییم بیالیک، که دانش‌آموخته تئوری بیگ بنگ و کن جنینگز است، برنده چندین بار Jeopardy بوده وظایف میزبانی را به اشتراک گذاشته است.

4. نتفلیکس در حال ساخت دو فیلم Knives Out است

یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین خبرهای امسال این بود که شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که فقط دنباله‌ای بر فیلم معمای قتل محبوب ریان جانسون به نام “Knives Out” نیست، بلکه دو تا از آنها را می‌سازد! بله، این سرویس استریم خانه انحصاری دو فیلم دیگر “Knives Out” خواهد بود که هر دو با بازی دنیل کریگ در نقش کارآگاه خصوصی بنوا بلان است. از جمله بازیگران فیلم دوم که امسال فیلمبرداری شد، می‌توان به دیو باوتیستا، ادوارد نورتون، ژانل مونا، لزلی اودون جونیور و کاترین هان اشاره کرد.

5. جنجال دیو چاپل در نتفلیکس

نتفلیکس The Closer، جدیدترین ویژه کمدی دیو چاپل را در سال جاری منتشر کرد که به دلیل ادعای چاپل که اظهارات ترنس هراسی را در برنامه ویژه بیان کرده بود، با واکنش شدید پخش کننده و کمدین مواجه شد. بسیاری خواستار حذف ویژه شدند، اما تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، این قطعه را بیانگر خود نامید.

6. Dune 2 اتفاق می افتد

در حالی که روی کارت عنوان Dune “Dune Part One” نوشته شده است، ادامه آن تضمین نشده بود. اگر فیلم در سینماها و در HBO Max اجرا نمی شد، ممکن بود بقیه داستان گفته نمی شد. خوشبختانه، در پایان اکتبر تایید شد که کارگردان دنیس ویلنوو برای پایان دادن به داستان خود بازخواهد گشت.

7. دشمنی دواین جانسون و وین دیزل به پایان می رسد

ممکن است چند سال طول بکشد، اما در نهایت خصومت بین دواین جانسون و وین دیزل، بازیگران سریع و خشمگین، در سال 2021 به پایان رسید. در حین تولید سریال “The Fate of the Furious” بود که جانسون کمتر مهربان بود و در رسانه‌های اجتماعی چیزهایی برای گفتن در مورد اخلاق کاری همبازی‌هایش داشت. جانسون در آن زمان اظهار کرد: «بعضی خود را به عنوان مردان ایستاده و حرفه‌ای واقعی رفتار می‌کنند، در حالی که برخی دیگر اینطور نیستند.» او افزود: «آنهایی که به هر حال برای انجام کاری در مورد آن کار نمی‌کنند. آب نبات الاغ. وقتی این فیلم را در آوریل آینده تماشا می‌کنید و به نظر می‌رسد که من در برخی از این صحنه‌ها بازی نمی‌کنم و خونم حلال است. در حال جوشیدن – حق با شماست.»

8. وین دیزل از دواین جانسون می خواهد که به فیلم سریع و خشمگین بازگردد

این چیه؟ وین می خواهد هابز را برای Fast and Furious 10 برگرداند؟ رویاها به حقیقت می پیوندند! “این را از روی عشق می گویم … اما شما باید حاضر شوید، فرنچایز را بیکار نگذارید. شما نقش بسیار مهمی دارید.” دیزل در پستی اینستاگرامی نوشت. “هابز را هیچ کس نمی تواند بازی کند. امیدوارم که به این مناسبت برسی و به سرنوشتت برسی.” البته، او در واقع جانسون را تگ نکرد – و در پست از او با عنوان “برادر کوچک من دواین” یاد می کند، حتی اگر قهرمان سابق WWE، خوب، غول پیکر است. با این حال، انگشتان ما روی هم هستند.

9. Y: The Last Man بعد از 1 فصل لغو شد

پس از سال‌ها توسعه، برنامه‌های نمایش و تغییر بازیگران، و حتی مدتی که بنا به دلایلی قرار بود تنها با نام Y شناخته شود، Y: The Last Man سرانجام در FX در Hulu عرضه شد. علاوه بر این، عالی بود. به همان اندازه که می‌توان انتظار داشت، به‌روزرسانی منبع منبع خوبی بود. و با این حال، پس از یک فصل لغو شد. مدتی بعد، FX در برند Hulu به طور کلی لغو شد. شاید، در گذشته، باید کاملاً واضح باشد که Y: The Last Man باید در واقع از FX پخش می شد، به جای اینکه با بقیه محتوای شبکه در Hulu دفن شود.

10. کل این «آزمایش» شانگ چی

گاهی اوقات یک سوء تفاهم می‌تواند منجر به بحث و جدل شود. وقتی باب چاپک، مدیر عامل دیزنی، فیلم‌های “شانگ چی و افسانه ده حلقه” را به عنوان اولین فیلم دیزنی که از قبل از همه‌گیری به طور انحصاری در سینماها پخش می‌شود، آزمایشی خواند، بسیاری – از جمله ستاره‌ی سینمایی سیمو لیو – به آن لطف نکردند. او در توییتر نوشت: “ما یک آزمایش نیستیم. ما ضعیف هستیم، دست کم گرفته شده‌ها. ما سقف شکن هستیم. ما جشن فرهنگ و شادی هستیم که پس از یک سال جنگ پایدار خواهد ماند. ما شگفتی هستیم.”

رئیس استودیو مارول، کوین فایگی، سپس این موضوع را روشن کرد و توضیح داد: “فکر می‌کنم در آن توییت خاص شما می‌توانید ببینید، و فکر می‌کنم همه این سوء تفاهم را دارند. هدف این نبود. مدرک در فیلم است و ما برای حصارها تاب می‌خوریم. همانطور که همیشه انجام می‌دهیم. با انرژی خلاقانه و بودجه‌ای که می‌گذاریم، هیچ هزینه‌ای برای نمایش این داستان اصلی روی پرده وجود ندارد.

11. WWE 80 کشتی گیر آزاد می کند

در حالی که WWE تعداد زیادی کشتی‌گیر را در سال 2020 در طول همه‌گیری کووید-19 منتشر کرد، این شرکت در سال 2021 از این هم فراتر رفت. در مجموع، 80 کشتی‌گیر توسط این شرکت آزاد شدند. برخی از آنها در AEW و Impact فرود آمده اند، در حالی که برخی دیگر هنوز خانه دائمی پیدا نکرده اند. در میان بزرگترین غافلگیری ها مطمئناً انتشار “شیطان” بری وایات، براون استرومن و اخیراً جف هاردی بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا