فرهنگی هنری

بهترین فیلم های نتفلیکس در حال حاضر

بهترین فیلمی که می توانم در نتفلیکس تماشا کنم چیست؟ همه ما این سوال را از خود پرسیده‌ایم که فقط 15 دقیقه را صرف پیمایش در منوهای ژانر خاص سرویس استریم کرده‌ایم و تحت تأثیر منوهای روند دائماً در حال تغییر قرار می‌گیریم. کاتالوگ عظیم فیلم‌های نتفلیکس، همراه با الگوریتم توصیه‌های غیرقابل درک آن، می‌تواند کاری کند که پیدا کردن چیزی برای تماشا کردن بیشتر شبیه یک کار طاقت فرسا باشد تا راهی برای رها شدن در زمانی که واقعاً آنچه می‌خواهید فیلم‌های خوب هستند. نه… بهترین فیلم ها.

ما برای کمک اینجا هستیم. برای کسانی که در ماه فوریه از درد انتخاب رنج می برند، گزینه های شما را به فیلم های فعلی مورد علاقه خود در پلتفرم محدود کرده ایم. اینها طیف وسیعی از تریلرهای فشرده گرفته تا کمدی های عجیب و غریب و کلاسیک های تازه ساخته شده را شامل می شوند. ما این فهرست را ماهانه به‌روزرسانی می‌کنیم و بهترین فیلم های دنیا را در آن برای شما لیست می کنیم، زیرا نتفلیکس فیلم‌ها را به داخل و خارج از کتابخانه خود می‌فرستد، بنابراین دفعه بعد که جلوی صفحه اصلی نتفلیکس گیر کردید، حتماً دوباره بررسی کنید.

جن گیر

جن گیر که به دلایلی یک فیلم کلاسیک تمام دوران است، اکنون به همان اندازه وحشتناک است که در سال 1973 باعث وحشت خفیف ملی شد. وقتی یک دختر جوان (لیندا بلر) شروع به رفتار بسیار عجیب و غریب می کند، مادرش هر کاری و همه چیز را برای به دست آوردن آن انجام می دهد. کمک او، منجر به … خوب، عنوان فیلم را می دانید. واقع گرایی تمایل یک مادر برای ایمن نگه داشتن دخترش در دنیای غیرقابل کنترلی که در برابر یک درگیری ماوراء طبیعی قرار دارد، شما را از همان ابتدا به داخل می کشاند و بسیار فراتر از پایان زمان اجرای دو ساعته اش، شما را تحت کنترل خود نگه می دارد.

رنگ سریع

درام ابرقهرمانی جولیا هارت در سال 2018، رنگ سریع، گوگو امباتا راو (آینه سیاه، لوکی) را در نقش روث، یک سرگردان بی خانمان با قدرت‌های غیرقابل توضیحی بازی می‌کند که پس از سال‌ها مخفی شدن از پلیس به خانه خانواده‌اش بازمی‌گردد. روت که دوباره با مادرش بو (لورین توسن) و دختر جوانش لیلا (سانیه سیدنی) که هر دو از همان قدرت های او برخوردارند، متحد شد، تلاش می کند تا کنترل توانایی های خود را دوباره به دست آورد و با لیلا آشتی کند، همه در حالی که به مقاماتی اشاره می کند که به دنبال دستگیری هستند. و او را مطالعه کنید همانطور که در بررسی خود نوشتیم، Fast Color کمتر یک فیلم «ابرقهرمانی» است، زیرا یک درام خانوادگی صمیمی است که در دنیای گمانه‌زنی در فیلم Midnight Special در سال 2016 اتفاق می‌افتد. منظره نمایش داده شده تجلی قدرت روت نیست، بلکه در سه نمایش استادانه در مرکز آن است که با هم ترکیب شده و داستانی به همان اندازه تکان دهنده و هیجان انگیز خلق می کند.

پروژه فلوریدا

فلوریدا مرکزی مکان عجیبی برای بچه بودن از یک خانواده فقیر است. شما در سایه سرزمین‌های رویایی شرکت‌ها بزرگ می‌شوید، جایی که مردم از سراسر جهان می‌آیند تا فانتزی تعطیلات آخر هفته را در “شادترین” مکان‌های روی زمین زندگی کنند، که توسط کارگرانی که از لحاظ تاریخی به طور متوسط ​​ساعتی 10 دلار درآمد داشته‌اند، تغذیه می‌شوند. به کارگردانی شان بیکر، پروژه فلوریدا یک داستان کوچک در این سایه است، در مورد دختر شش ساله ای به نام مونی (پرنس بروکلین) که در متل کیسیمی به نام قلعه جادویی با مادرش هالی (بریا وینایت) زندگی می کند. که در تلاش برای تامین مخارج زندگی خود، اغلب مون را به حال خود رها می کند و نظارت بی میل مدیر متل بابی (ویلم دفو) را به حال خود رها می کند. پروژه فلوریدا یکی از بهترین داستان‌ها درباره فلوریدا مرکزی و دنیای والت دیزنی است، داستانی درباره شگفتی و شادی کودکانه که در فاصله چند قدمی تجاری‌سازی یکپارچه آن، و مشکلات اقتصادی که رویاهای پولی گردشگران را سرپا نگه می‌دارد.

دختری با خال کوبی اژدها

دومین اقتباس از رمان استیگ لارسون در سال 2005، «دختری با خالکوبی اژدها» اثر دیوید فینچر همان‌طور که از کارگردان Seven and Zodiac انتظار می‌رود، هولناک، فشرده و انفجاری است. دانیل کریگ (اسکای فال) در نقش میکائیل بلومکویست، یک روزنامه‌نگار تحقیقی رسوایی که توسط یک صنعتگر ثروتمند استخدام می‌شود تا ناپدید شدن خواهرزاده‌اش را بیش از چهل سال پیش حل کند. بلومکویست در طول تحقیقاتش از خانواده مشتریش توسط لیزابت سالاندر (رونی مارا)، یک هکر کم حرف و همنام فیلم، کمک می کند. گرافیکی، شدید، اغلب زرق و برق دار، و کاملاً جذاب، دختری با خالکوبی اژدها به راحتی در زمره بهترین های فینچر قرار می گیرد، هرچند برای هر تازه واردی باید احتیاط کرد: فیلم دارای صحنه های کوتاه، هرچند صریح از خشونت و شکنجه است.

کمیته خدا

کلسی گرامر و جولیا استایلز در کمیته خدا در نقش آندره باکسر و جردن تیلور، دو جراح قلب در بیمارستانی در نیویورک بازی می‌کنند که وجدان و رابطه خود را پیدا می‌کنند، زمانی که گیرنده یک قلب اهداکننده ورودی قبل از عمل آنها می‌میرد، آزمایش را انجام می‌دهند. با توجه به پایان انقضای قلب در کمتر از یک ساعت، آنها و اعضای کمیته پیوند اعضای دیگر باید بین زندگی سه گیرنده احتمالی که قلب را دریافت می کنند، تصمیم بگیرند. «کمیته خدا» که چندین سال بعد بین جلسه کمیته و عواقب آن به این سو و آن سو می پرد، یک درام پرتنش و هوشیار است که محاسبات سرد تصمیماتی را که بر تلاش برای حفظ جان انسان تأکید می کند، متمرکز می کند. گرامر و استایلز فوق‌العاده هستند، مانند کولمن دومینگو در نقش برجسته‌ای به عنوان یک وکیل تبدیل به کشیش که به عنوان مشاور حقوقی به کمیته می‌پیوندد.

آمادگی

یکی از فیلم‌های بسیار جذاب و ارزشمند در زمینه موسیقی، فیلم “آمادگی” (Whiplash) محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی دیمین چازل است. این فیلم به شیوه‌ای بسیار جذاب و هیجان‌انگیز داستان یک دانشجوی درام به نام اندرو نیمان را روایت می‌کند که به دنبال تبدیل شدن به یکی از برترین درامرهای جهان است.

در دانشگاهی معروف برای موسیقی که بهترین کلاس موسیقی را دارد، اندرو با استاد سختگیر و بی‌رحمی به نام ترنس فلچر (که توسط جی.کی.اسیمونز بازی شده است) روبرو می‌شود. فلچر به عنوان یک استاد بسیار مطرح و بزرگ شناخته می‌شود، اما روش‌هایش برای آموزش بسیار سخت و بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای است. او از دانشجویانش خواسته به حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به بالاترین سطح مهارت و اجرای عالی در موسیقی بکنند و در این مسیر، او با اندرو روبرو می‌شود که دارای استعدادهای خاصی در زمینه درام است.

“آمادگی” فیلمی است که به شکل بسیار عالی به نمایش می‌گذارد که چقدر زحمت و تلاش لازم است تا یک هنرمند برجسته شود و چه میزان فداکاری و تمرینات لازم است تا به موفقیت برسیم. این فیلم همچنین به شیوه‌ای بسیار مهیج به بررسی روابط استاد و دانشجویانش می‌پردازد و نشان می‌دهد که موسیقی نه تنها یک هنر است بلکه یک روحیه‌ی زندگی نیز می‌تواند باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا