فرهنگی هنری

معرفی کتاب های جذاب از زبان افراد مشهور

وقتی بیرون هوا سرد است، تقریباً نمی‌خواهم کاری انجام دهم جز در خانه ماندن، حمام آب گرم و خواندن یک کتاب خوب. هزاران ژانر کتاب برای هر خلق و خوی وجود دارد، از رمان‌های عاشقانه تا جنایات واقعی. و البته، خاطرات و کتاب هایی وجود دارد که توسط افراد مشهور مورد علاقه شما نوشته شده است. به طور جدی، برخی از بازیگران، کمدین‌ها، موسیقی‌دانان و شخصیت‌های تلویزیون واقعیت‌های تلویزیونی برجسته‌ای هستند که کتاب‌هایی منتشر کرده‌اند. افرادی مانند Billie Eilish، Viola Davis، Reese Witherspoon، Will Smith، Hannah Brown .

اکثر کتاب‌های افراد مشهور حداقل بخشی از خاطرات هستند، بنابراین شما نگاهی معتبر به پشت صحنه زندگی آن‌ها دارید، از تربیت آن‌ها گرفته تا چالش‌هایی که برای رسیدن به جایی که امروز با آن روبرو بوده‌اند. و برخی از آنها، مانند آنهایی که توسط شرکت کنندگان سابق لیسانس/لیسانس یا زنان خانه دار واقعی نوشته شده اند، پرده ای را از آنچه *واقعاً* در مجموعه برنامه های تلویزیونی واقعی مورد علاقه شما پایین می آید، برمی دارند. برخی شما را می خندانند، برخی دیگر شما را به گریه می اندازند و همه چیزهایی را به شما نشان می دهند که در مورد سلبریتی مورد علاقه خود نمی دانستید. از آنجایی که تعداد زیادی از آنها برای انتخاب وجود دارد، ما چند مورد از بهترین کتاب‌های افراد مشهور را جمع‌آوری کرده‌ایم که ارزش افزودن به فهرست خواندن شما را دارند.

1-بتی وایت، اگر از من بپرسی: (و البته انجام نخواهی داد)

Betty White, If You Ask Me: (And of Course You Won’t)

متأسفانه ممکن است این بازیگر افسانه ای را تنها چند هفته قبل از تولد 100 سالگی اش از دست داده باشیم، اما حس شوخ طبعی و توصیه های حکیمانه او در این خاطرات سرگرم کننده درباره دوستی، عشق، پیری، حرفه چند دهه ای او و تمام خردی که انتخاب کرده است زنده است.

2-ویولا دیویس، در جستجوی من: خاطرات

Viola Davis, Finding Me: A Memoir

خاطرات ویولا دیویس تا آوریل 2022 منتشر نخواهد شد، اما در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس است و ارزش افزودن به سبد خرید خود را در اسرع وقت دارد. این بازیگر برنده اسکار داستان‌هایی از فصل‌های مختلف زندگی‌اش را به اشتراک می‌گذارد، از سال‌های اولیه رشدش در رود آیلند تا حرفه‌ای باورنکردنی‌اش در هالیوود و همه چیزهای بین آن‌ها.

3-امیلی راتایکوفسکی، بدن من

Emily Ratajkowski, My Body

در این کتاب، امیلی راتایکوفسکی، مدل، بازیگر و فعال، تجربیات خود را در مسیریابی در محیط‌های پیچیده و گاه آزار جنسی با پیام‌های گسترده‌تری درباره فمینیسم، تمایلات جنسی، قدرت و جنسیت به هم می‌پیوندد.

4-استنلی توچی، طعم: زندگی من از طریق غذا

Stanley Tucci, Taste: My Life Through Food

وقت آن است که این کتاب را بردارید. این داستان زندگی استنلی را که در یک خانواده ایتالیایی-آمریکایی بزرگ می‌شود، ازدواج، شغل، و تلاقی بین غذا، زندگی و خانواده را روایت می‌کند.

5-پریانکا چوپرا جوناس، ناتمام: یک خاطره

Priyanka Chopra Jonas, Unfinished: A Memoir

در این خاطرات الهام‌بخش، پریانکا چوپرا جوناس داستان‌هایی درباره تربیتش در هند، مهاجرت خانواده‌اش به ایالات متحده، حرفه‌اش در مسابقات زیبایی و بازیگری، و بله، عاشقانه‌اش با نیک جوناس به اشتراک می‌گذارد.

6-ویل اسمیت و مارک منسون، ویل

Will Smith and Mark Manson, Will

ویل اسمیت پس از ساختن آن به عنوان یک رپر و بازیگر لیست A، احساس کرد که همه چیز را دارد. اما این خاطرات به طرز شگفت‌انگیزی آسیب‌پذیر درباره اتفاقی است که او متوجه شد که با واقعیت‌های سختی روبرو شده است. او دوباره با خانواده اش ارتباط برقرار می کند و شروع به فرو رفتن در احساسات سخت خود می کند. این به گونه ای نوشته شده است که خوانندگان بتوانند درس ها را در زندگی خود به کار ببرند، اما جزئیات زیادی در مورد تربیت، شغل و زندگی خانوادگی او وجود دارد.

7-سیسیلی استرانگ، این به زودی تمام خواهد شد: یک خاطره

Cecily Strong, This Will All Be Over Soon: A Memoir

این خاطرات عمیق توسط ستاره SNL سیسیلی استرانگ نوشته شده است. او پسر عموی خود را در اوایل سال 2020 از دست داد و از آنجایی که در حال تلاش برای رسیدگی به شکایت خود از مرگ او بود، همه‌گیری ویروس کرونا همه چیز را تعطیل کرد. سیسیلی به انزوا در شمال نیویورک رفت و شروع به کار روی این کتاب درباره غم، عشق و امید کرد. اگرچه بیشتر آن سنگین است، اما هنوز لحظاتی خنده دار در این خاطرات وجود دارد.

8-بیلی آیلیش

Billie Eilish

این یک آلبوم عکس از زندگی بیلی آیلیش است که قبلاً دیده نشده است. این کتاب شامل همه چیز است، از عکس های شایان ستایش او در دوران کودکی گرفته تا عکس های پر زرق و برق و ریگ در تور. به‌علاوه، زیرنویس‌هایی دارد که توسط Billie نوشته شده است – همانطور که یکی از منتقدان آمازون می‌نویسد، «این باعث می‌شود کمی احساس کنید که با دوستتان در حال معاشرت هستید و به آلبوم عکس او نگاه می‌کنید در حالی که او هر از گاهی تفسیر می‌کند.»

9-ست روگن، سالنامه

Seth Rogen, Yearbook

مرد بامزه/ هنرمند سفالگر مورد علاقه همه این مجموعه سرگرم کننده از مقالات شخصی را نوشت. او داستان های خنده داری از انجام استندآپ کمدی در نوجوانی، حضور در کمپ تابستانی یهودیان، نقل مکان به لس آنجلس و البته کشیدن زیاد علف های هرز را به اشتراک می گذارد.

10-کیتی کوریک، رفتن به آنجا

Katie Couric, Going There

این خاطرات صادقانه، کتی کوریک را در حال به اشتراک گذاشتن برخی از پستی‌ها و بلندی‌های حرفه و زندگی مرزشکن خود می‌بیند – از تبدیل شدن به یکی از مجریان سریال TODAY تا مبارزه با یک اختلال خوردن، مواجهه با تبعیض جنسی افسارگسیخته در محل کار، و از دست دادن همسرش. این به شما احساس الهام می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا