توسعه فردی

3 کتاب که برای افزایش بهره وری باید مطالعه کنید

1. قدرت نامزدی کامل توسط جیم لوهر و تونی شوارتز

قدرت تعامل کامل همه چیز در مورد انرژی است. بسیاری از مردم نه به دلیل کمبود وقت، بلکه در واقع به دلیل کمبود انرژی، تحت استرس، از نظر عاطفی خسته و بارها و بارها در چرخه گیر می کنند.

سیستمی که این کتاب ارائه می‌کند به مردم نشان می‌دهد که چگونه از تعقیب زمان دست بردارند و در عوض، یاد بگیرند که چگونه آیین‌هایی خلق کنند که مثبت هستند و انرژی از دست رفته را دوباره شارژ کنند. به طوری که به هر چیزی که نزدیک می شوید، کاملا به آن متعهد هستید و «در منطقه هستید».

قیمت پول:

“برای اینکه به طور کامل درگیر شویم، باید از نظر جسمی پرانرژی، از نظر عاطفی مرتبط، تمرکز ذهنی و روحی با هدفی فراتر از منافع شخصی خودمان باشیم.”

2. نقشه آرزو اثر دانیل لاپورت

بسیاری از مردم با بهره وری و انجام کارها دست و پنجه نرم می کنند زیرا در وهله اول نمی دانند واقعاً می خواهند به چه چیزی برسند.

اکثر مردم حاضر نیستند کار ناراحت کننده ای را انجام دهند تا عمیق بشوند، خودآگاه شوند و بفهمند واقعاً چه می خواهند.

دانیل لاپورت در این کتاب به دنبال تغییر آن است. این فقط یک توصیه و «وو وو» نیست. درعوض، دارای کتاب‌های کاری واقعی است که می‌توانید تمرین‌ها را یکی یکی با او انجام دهید و به شما کمک می‌کند تا وضوح را پیدا کنید و شروع به برنامه‌ریزی روزهای (و زندگی) خود در مورد اهداف اصلی خود کنید.

قیمت پول:

“دانستن اینکه واقعاً می خواهید چه احساسی داشته باشید، قوی ترین شکل شفافیتی است که می توانید داشته باشید.”

3. Zen To Done: The Ultimate Simple Productivity System اثر لئو بابوتا

در Zen to Done، لئو بابوتا اساساً یک نسخه فشرده و ترکیبی از سیستم‌های بهره‌وری را ارائه می‌دهد که برای او کار می‌کردند (مانند انجام کارها)، اما با پیچش خاص خودش.

در کمتر از 100 صفحه، این یک خواندن فوق العاده سریع است که تمام “سر و صدا” را که می توانید در بسیاری از کتاب های بهره وری بیابید از بین می برد و فقط اصول اولیه را ارائه می دهد تا به شما کمک کند زندگی خود را ساده کنید.

اگر برخی از کتاب‌های دیگر را کمی پیچیده‌تر می‌دانید یا با مراحل مشکل دارید، ممکن است اینجا بهترین مکان برای شروع شما باشد. آن را به عنوان یک پرایمر سریع و کثیف برای شروع ساده ترین سیستم در نظر بگیرید که هنوز هم فوق العاده موثر است.

قیمت پول:

«روی آن کارهای بزرگ تمرکز کنید، که نامی برای شما ایجاد می‌کند، درآمد بلندمدتی ایجاد می‌کند، رضایت و شادی پایدار به شما می‌دهد. این سنگ های بزرگ شما هستند. بقیه را حذف کنید.»

8. 18 دقیقه: تمرکز خود را بیابید، به حواس پرتی استاد شوید و کارهای درست را انجام دهید اثر پیتر برگمن

برای مدت طولانی، برگمن یک ستون محبوب برای هاروارد بیزینس ریویو نوشت، این کتاب اساساً تلفیقی از بینش های او از آن ستون ها به اضافه برخی افکار جدید و چند مطالعه موردی برای اندازه گیری خوب است.

بنابراین تمرکز در اینجا فقط انجام کارها نیست، بلکه در واقع درک این موضوع است که همه چیز در مورد انجام کارهای درست است. نکات، تاکتیک‌ها و برخی از راه‌حل‌های شخصی خود برگمن را ارائه می‌کند تا نه تنها بفهمید چه چیزی مهم‌تر است، بلکه چگونه می‌توانید حواس‌پرتی را حذف کنید و بر آن‌ها تسلط پیدا کنید.

18 دقیقه به عنوان سیستمی وارد می شود که می توان از آن برای تمرکز و تنظیم مجدد استفاده کرد. اگر بخش‌های کوچکی از زمان را در طول روز به دانستن وظایف خود اختصاص دهید و سپس به انجام آن‌ها بپردازید، کارهای بیشتری انجام خواهید داد.

قیمت پول:

“برای انجام کارهای درست، انتخاب آنچه نادیده گرفته شود به اندازه انتخاب محل تمرکز مهم است.”

افکار نهایی

خب! حالا شما مالک آن هستید. اینها ده مورد از بهترین کتابهای بهره وری برای نظم بخشیدن به بهره وری شما هستند.

به یاد داشته باشید، قرار نیست همه چیز برای همه کار کند. بسیار مهم است که سیستمی را ابداع کنید که مطابق با ترجیحات و استانداردهای شما بهینه شود. معمولاً برای اینکه همه چیز واقعاً عالی باشد، به چند تغییر نیاز است.

در نهایت، بپذیرید که این ممکن است کمی طول بکشد. بهره وری کل یک شبه اتفاق نمی افتد. روی بهبود تمرکز و ایجاد عادات و نظم و انضباط خود کار کنید، این چیزی است که به شما کمک می کند پایه ای محکم برای موفقیت بسازید.

سپس، قبل از اینکه متوجه شوید، شما فردی سازنده خواهید بود که همه دوستانتان از شما راهنمایی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا